Descarcă Aplicația Asistentul Vederii

Descarcă versiunea pentru MAC
în Mai 2020

Descarcă versiunea pentru IOS
în Mai 2020

Descarcă Aplicația Asistentul Vederii

Descarcă versiunea ​pentru Windows

Descarcă versiunea pentru Android

Descarcă versiunea pentru MAC

Descarcă versiunea pentru IOS

Instalare Versiunea de Windows

Pentru a instala Asistentul Vederii și toate funcțiile sale, computerul dumneavoastră trebuie să fie conectat la internet și să conțină următoarele programe software:

  • Adobe Flash Player
  • NET Framework 3.5 (sau mai recentă)

În caz că programele mai sus menționate nu sunt instalate pe sistem, acestea se vor descărca automat de pe internet odată cu începerea instalării. NOTĂ: Fișierul de instalare are meniul în limba engleză. Se recomandă să urmați pașii de instalare din acest manual de utilizare.

Cerințe de​ instalare

• 100 MB spațiu liber disponibil pe hard disk
• Procesor de 1.6 GHz
• 1 GB de memorie pentru Windows XP, Windows Vista, Windows 7 și Windows 8, Windows 10.

Instalare rapidă

Următoarele instrucțiuni reprezintă descrierea pașilor de instalare ai aplicației. Pentru o instalare detaliată urmați pașii din paginile următoare.

1

Pasul 1 - Des​​​​chideți fișierul de instalare primit. Apăsați butonul Next.

2

Pasul 2 - Selectați I accept the terms in the License Agreement apoi butonul Next.

3

Pasul 3 - Apăsați butonul Next.

4

Pasul 4 - Selectați calea de instalare dorită și apoi apăsați butonul Next.

5

Pasul 5 - Apăsați butonul Install și așteptați până când instalarea s-a finalizat.

6

Pasul 6 - Apăsați butonul Finish pentru încheierea instalării.

7

Pasul 7 - Inserați adresa dumneavoastră de email și codul de activare primit, iar apoi apăsați butonul "Pornește Asistentul Vederii".

8

Pasul 8 - În cazul unei licențe de încercare consultați Perioada de Evaluare (p. 15). Pentru a fi ghidat în primii pașii de utilizare a aplicației urmați Primii Pași (p. 17).

Instalare pas cu pas 

În secțiunea următoare veți fi îndrumat pas cu pas, pentru instalarea corectă a aplicației:

1.

După instalarea programelor necesare (dacă acestea lipseau) vă va apărea următoarea fereastră. Apăsați pe butonul Next şi mergeți la următorul pas.

Instalare 01

2.

Citiți termenii și condițiile de instalare. Dacă sunteți de acord cu termenii şi condițiile de instalare, selectați I accept the terms in the License Agreement şi apăsați butonul Next trecând la pasul următor.

Instalare 02

3.

Dacă doriți ca aplicația să pornească o dată cu deschiderea Windowsului apăsați butonul Next. Dacă doriți ca aplicația să NU pornească odată cu Windowsul debifați opțiunea Run app at startup apoi apăsați butonul Next.

Instalare 03

4.

Dacă doriți ca aplicația să se instaleze într-o altă cale decât cea prestabilită, selectați butonul Browse… şi alegeți locaţia de instalare. Dar dacă doriți să păstrați locaţia iniţială de instalare, apăsați doar butonul Next.

Instalare 04

5.

 Dacă vreți să faceți o modificare de instalare apăsați butonul Back. Pentru a instala aplicaţia apăsați butonul Install, şi așteptați până când aplicaţia se va termina de instalat.

Instalare 05

6.

Bifați opțiunea Launch Asistentul Vederii să apoi apăsați butonul Finish pentru a finaliza și lansa aplicaţia.

Instalare 06

7.

 Pentru a porni aplicația trebuie să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail și codul de activare primit, apoi apăsați butonul Pornește Asistentul Vederii

Notă importantă!

Dacă la instalarea pe al doilea calculator vă apare o eroare „Fișierul de activare este corupt sau lipsește” folosiți o adresă de email diferită decât ce de pe primul calculator.

Perioada de evaluare

Dacă ați primit o licență pentru versiunea de evaluarea, veți beneficia de o perioadă de testare de 9 zile.

Pentru a folosi în continuare Asistentul Vederii după expirarea perioadei de încercare, trebuie să înregistrați produsul cu o serie de licență. Numărul de zile rămase în licența dumneavoastră se afișează în partea de sus a aplicației. Pentru a achiziționa o licență completă:

1.

Faceți clic pe butonul Activează Versiunea Completă pentru a deschide fereastra de înregistrare.

2.

Din fereastra nou apărută selectați butonul Apasă aici pentru a cumpăra o licență și veți fi direcționat către o pagină de internet de unde veți putea comanda un cod de activare. De asemenea ne puteți contacta la numărul de telefon 0787 803 390 și vă vom ajuta să primiți o licență cât mai repede. O licență achiziționată poate fi folosită pentru a activa aplicația pe două calculatoare. Notă! Puteți găsi codul dumneavoastră de înregistrare: pe eticheta de pe CD, pe cardul de licență sau în e-mailul de achiziționare online.

Primii pași 

Odată instalat, Asistentul Vederii vă ajută să vă îmbunătățiți vederea în timp ce lucrați la calculator, facilitând ochilor să fie mai odihniți și fără tensiune. Pentru o primă utilizare se recomandă parcurgerea ghidului de utilizare de pe pagina de asistență. Fiecare modul are un ghid video  aferent și o legendă grafică.

După instalare este posibil ca interfața aplicației să nu fie în limba română.

Pentru schimbarea limbii urmează instrucțiunile din secțiunea Setări din ghidul de utilizare.

Istoricul versiunelor

Versiunea 3.1.20 - 13.02.2018


  • Îmbunătățiri la modul LUMIN
  • Rezolvarea diferitelor erori
  • Noi exerciții adăugate

Versiunea 3.1.19 - 15.09.2017


  • Modul nou: LUMIN
  • Erori semnalate rezolvate
  • Mesaje noi in toate tipurile de mesaje

Versiunea 3.1.18 - 13.06.2016


  • Presemnalizare de rulare a modulelor
  • Imagini noi la exerciții
  • Rezolvarea unor erori

Versiunea 3.1.16 - din 04.02.2016


  • 6 noi functionalitati -  vezi in video de mai sus
  • Îmbunatatirea unor elemente de grafica

Versiunea 3.1.13 - din 05.01.2016


  • Rezolvarea unor erori critice
  • Îmbunatatit detectia erorilor

Versiunea 3.1.10 - din 24. 11.2015


  • Rezolvat erori importante la activarea aplicatiei
  • Modificat unele traduceri

Versiunea 3.1.8 - din 23.10.2015


  • Rezolvarea de erori critice
  • Creat AVLogTool versiunea 1.2 (pentru a descoperi erorile) 

Versiunea 3.1.6 - din 23.09.2015


Versiunea 3.1.5 - din 26.08.2015


  • Fixat erori

Versiunea 3.1.4 - din 24.08.2015


  • Fixat erori
  • Ghidurile video sunt afisate corect

Versiunea 3.1.3 - din 14.08.2015


  • Fixat erori
  • Adăugat ghidurile video

Întrebări Frecvente

​​Pe ce sistem de operare e disponibilă aplicația?

Aplicația Asistentul Vederii este disponibilă momentan doar pe sistemul de operare Windows, incluzând versiunile XP, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10.

Pe câte calculatoare pot ​folosi licența?

Licența achiziționată poate fi folosită pe 2 calculatoare simultan.

​Cum descarc aplicația?

Apasă pe butonul din partea de sus a paginii pentru a porni descărcarea. În funcție de navigatorul folosit veți primi opțiunea să descarci pachetul de instalare într-o locație specifică sau în dosarul de descărcări prestabilit.

​Unde găsesc pachetul descărcat?

În Firefox
este în mediul din dreapta sus

În Microsoft Edge
în meniul de jos al ferestrei

În Chrome
în meniul din sânga jos al ferestrei

Deschide aplicația după descărcare și urmați pașii de instalare descriși în secțiunea de mai jos.

​Licență invalidă după reinstalarea de Windows

Trimite-ne un mesaj folosind formularul de contact cu licența pe care o deții. După ce vom reseta licența, vei putea sa o reinstalezi pe oricare 2 calculatoare dorești.

​Cum raportez o eroare a aplicației?

Descarcă investigatorul de erori: AVLogTool, deschide aplicația. Apoi aplicația va genera o arhiva .zip pe care te rog sa o trimiți la adresa: contact@asistentulvederii.ro

Pentru infromații suplimentare ne puteți contacta de Luni până Vineri, înte orele 9-17 la numărul:

0787.803.390